הכן מזגנך לחורף: כמה כללים חשובים למזגן חימום

    עפר גדנקן No Comments on הכן מזגנך לחורף: כמה כללים חשובים למזגן חימום

    החורף כבר התחיל להראות את קיומו עם כמה גיחות של גשם וטמפרטורות שיורדות להן בהדרגה, ואחד הצעדים הראשונים בהכנה לחורף היא חימום הבית. אין כמו לחזור הביתה מרחוב גשום וקר וליהנות מחום נעים בחלל הבית.

    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום כבר ידוע כי מבין כל אמצעי החימום הקיימים בשוק המזגן הוא היעיל ביותר. בכמה צעדים פשוטים ניתן לייעל את חימום הבית באמצעות מזגן אף יותר.

    מזגן טוב ככל שיהיה לא יוכל לשמור על הטמפרטורה הרצויה אם האוויר החם היוצא מהמזגן “יברח” החוצה. רצוי לדאוג שכל חלונות הבית יהיו מוגפים למעט פתח קטן לאוורור. יש לדאוג שהבית יהיה אטום ואם יש צורך רצוי לבודד אותו באמצעות בידוד תרמי.

    חשוב לבדוק את פתחי יציאת האוויר של המזגן ולוודא שאינם חסומים. בנוסף, במזגן עילי יש לכוון בחורף את התריסים כלפי מטה. לאוויר חם יש תכונה של התרוממות כלפי מעלה. בצורה כזאת האוויר החם ייפלט מטה ויעלה אט אט למעלה וכך יחמם את כל החדר במהירות.

    תחזוקה שוטפת של המזגן תשמור על איכותו ואורך חייו והוא יתפקד בצורה טובה ויעילה יותר. יש לנקות ביסודיות את המסננים. במהלך הזמן הם צוברים לכלוך ואבק ופוגעים בפעילות האפקטיבית של המכשיר. רצוי לנקותם על ידי שטיפתם במים זורמים, ייבושם והתקנתם מחדש.

    התוכן מוגש באדיבות אלקטרה מערכות אקלים ואנרגיה המובילה את ענף מיזוג האוויר בישראל מעל 77 שנה, ומספקת מגוון רחב של פתרונות מיזוג ביתיים ומסחריים בטכנולוגיות חדשניות ובעיצוב מתקדם, תוך הקפדה על חיסכון באנרגיה ושמירה על איכות הסביבה



    0 תגובות